Wednesday, March 11, 2015

ESP Pilihan Hati

Assalamualaikum semua..

Saya harap semoga anda semua sihat di bawah lindungan rahmat Allah s.w.t.
Teruja saya untuk share pilihan hati saya ni. Sejak di perkenalkan dengan Shaklee, ni la antara supplement pertama yang saya cuba dan jatuh cinta. Semestinya ESP.


Kenapa saya pilih ESP?

Ok, pembetulan, sebenarnya saya tak pilih pun. Sewaktu mengandungkan Ahnaf, permata hati yang sulong, saya di momok-momok kan dengan cerita keluarga saya yang kurang susu badan. Dengan ilmu penyusuan yang tiada masa tu, saya takut. Yang saya tau saya nak permata hati ni dapat susu ibu secukupnya. Bila ada kawan yang promote set penyusuan, saya tak pikir panjang dah. Terus mintak en husband bank in kan duit kat member ni. Maklum lah masa tu dah berenti keje. Mengepau la, pe lagi kan.

Bila barang sampai, ada ESP dan Alfalfa add on lecithin untuk kurus. Kuikui.. Saya di beri penerangan cara pengambilan vitamin dan cara bancuh. First saya bancuh dengan sirap. Kacau gitu je dalam cawan. Sebab dia x bape nak sebati sebab x shake, first try ESP saya rasa nak muntah. Saya suruh en suami try jugak ESP tu. Katanya menderita jugak nak habiskan.

Then, saya mencari alternatif. Sedap ke tidak saya kene minum jugak ESP ni sebab untuk jadikan milk booster. Demi permata hati. So, saya search resepi ESP. Ha! Macam-macam ada. Macam-macam saya cuba. Yang pasti dengan ESP. Last sekali terlekat di hati dan di lidah adalah susu strawberry + ESP. Yang pasti kini dah tak kacau dalam cawan. Shake guna shaker hokey! Buat sejuk. Pergh! Itulah resepi ESP saya setiap hari.

Antara resepi ESP yang saya penah cuba.

ESP jadi sarapan express saya. Saya dah tak heran nak carik nasik lemak, mee goreng or roti canai dah. Cukup dengan ESP. Saya kenyang, sihat tanpa kalori, bertenaga, jimat masa dan murah! Tengahari nanti baru sibuk carik makan. Tu antara rahsia kurus ku. Bocor rahsia.

ESP jugak jadikan kulit saya dan kulit permata hati saya halus mulus. Memula saya tak perasan, Tapi bila mummy Ahnaf (kak za) asik suka belai-belai kulit Ahnaf, katanya kulit Ahnaf halus lain macam. En husband pulak kata kulit saya makin cantik (I malu). So baru saya sedar yang ESP membuatkan kulit saya halus mulus. Gelebeh kat pinggang pun tak de dah tau sbb ESP ni protein yang membina otot.

Susu badan pun meriah. Ok ni nak bagitau awal-awal. Bukan ESP penyebab susu badan meriah. Tapi ESP bekalkan nutrien yang cukup untuk badan saya. Sebab saya duk jauh dari mak, so memang susah la nak dapat makanan seimbang kan. Makan janji kenyang je. So ESP yang seimbangkan dan cukupkan keperluan badan saya. Bila badan cukuo nutrisi, badan saya dapat menghasilkan susu yang mencukupi untuk permata hati.

Alhamdulillah, untuk permata hati kedua ni, saya minum ESP dari sebelum hamil sampai la dalam pantang ni ha. Hasilnya, kulit srikandi pejuang islam saya ni putih dan tak sensitif walaupun mak nye tak bape nak cerah, abahnya apatah lagi kan (ampun en suami). Biasa yang kulit putih tu sensitif. Lagi-lagi yang minum air soya. Tapi sebab ESP saya soya non-GMO, so kulit srikandi tak sensitif. Alhamdulillah. Dengan izinNya jua.

Protein soya terbaik, non GMO.


Sesiapa yang berminat nak cuba ESP ni. Kene cuba sekaranga sempena bulan promo ESP ni. Bulan depan nak cuba pun boleh, tapi kene beli harga mahal skit la sebab dah cas GST.

Berminat?
Jom dapatkan dari saya..

Pengedar sah anda,

Siti Fabillah Mohd Yunos (958164)
019-6624455
sitifabillah@yahoo.com
COD area Seremban, Senawang, Rasah, Sikamat.
Poslaju seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment