Wednesday, March 25, 2015

Testimoni ESP (Energizing soy protein) Shaklee

Assalamualaikum semua..

Sempena promo ESP bulan ni, saya nak share sikit hasil mereka-merka yang dah cuba ESP. Semestinya mereka yang cuba ESP mesti mahukan bekalan protein terbaik yang ada dalam ESP. Macam yang saya selalu cakap share, protein di perlukan oleh majoriti tubuh kita. So, pengambilan ESP terbaik yo! Alahai..panjang palk mukadimahnya. Ha tengok sendiri la testimoni ESP. Ni semua fresh dari direct customer saya. Bukan dari orang jauh-jauh pun.

Testimoni ESP 1


Testimoni ESP 2 & 3: Yang ni dia ambik set kurus. Of kos ada ESP



Ni yang fresh customer saya. Yang dari customer orang lain laaaaaaggggiii la banyak. Sesiapa berminat nak tambah protein dalam badan, meh la cuba ESP. Percayalah, korang mesti jatuh cinta shake pertama.

Berminat??!
Segera hubungi saya hokey.
Harga super murah sebelum 28 March 2015

✍ PM: Siti abby
✐ Blog: Faizabby
✉ Email: sitifabillah@yahoo.com
✆ Call/SMS/WhatsApp/Telegram: 019-6624455
➲ COD area: Seremban, sikamat, rasah, seremban 2.
Pos laju seluruh malaysia

No comments:

Post a Comment