Monday, March 14, 2016

Susu mummylicious Seremban

Assalamualaikum buat semua pengunjung blog kecil saya. Semoga kita semua berada di bawah lindungan Allah s.w.t.

Alhamdulillah. Dengan berbesar hatinya saya ingin me war-war kan perniagaan ke tiga saya.. di ulangi.. ke tiga (selepas perniagaan vitamin shaklee dan emas)
Iaitu susu kambing Mummylicious. Susu kambing Mummylicious yang di perkaya dengan extract makanan berkhasiat seperti buah delima, buah tin, buah zaitun, kismis, kurma, madu, habbatussauda', za'faran dan manna (gam arab).

Susu kambing Mummylicious ni sesuai untuk pelbagai peringkat umur bermula dari setahun ke atas. (Bawah setahun boleh consult dengan saya cara pengambilannya).

Susu kambing Mummylicious ada pelbagai perisa seperti sukrosa (asli), coklat, vanila dan strawbery.


Sedap ke susu kambing Mummylicious?
Semestinya sedaaapp. Tiada bau hamis kambing.


Berminat untuk dapat kan susu kambing Mummylicious?

Boleh dapatkan dari saya..


Mini stokis Mummylicious
Siti fabillah mohd yunos
0196624455
COD Area seremban, sikamat, seremban 2, rasah dan kawasan sekitarnya
Poslaju seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment